10 Nisan 2018 Salı

Her İşte Yardım Görmek İçin


Ne zamandır karşıma çıkmasına rağmen okumaya yeni fırsat bulduğum bir duayı paylaşayım sizinle. Ben olumlu sonuçlar aldım diyebilirim, sözlerini de çok sevdim. Önerdiğim bir iki arkadaşım da işlerinin yolunda gittiğini söylediler. Türkçe olduğu için şüphe etmeyin, anlamını bilerek, yürekte hissederek okuyup istendiğinde Türkçe duaların da çok etkili olabildiğini ben çok tecrübe ettim. Her gün (sabah akşam okunursa daha da iyi olur) 7-21-33 ya da 41 kez okuyabilirsiniz.

"Bismillahirrahmanirrahim. Allah dedim kale yaptım,
La ilahe illallah dedim kilit vurdum,
Muhammedür rasülullah dedim mühür bastım,
Cümle cihanın yavuz dilini ve gönlünü bağladım.
Ya Latif Ya Vedud la ilahe illallah ya hayrel halas
İmdadıma yetiş ya Hızır ya İlyas
Ve la havle ve la kuvvete illa billahil aliyyil aziym.


Lütfen blog paylaşımlarıyla ilgili sorularınız için yorum bölümünü kullanınız. Maille herkese, aynı sorulara ayrı ayrı cevap vermem mümkün olamıyor, teşekkür ederim.

Çalışmalarımız hakkında bilgi almak için adınız, yaşınız ve sorunlarınızı içeren kısa mailinizi lenayla@outlook.com adresine gönderebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder