28 Kasım 2017 Salı

Dedikoduları Önlemek İçin

Düşmanlarının aleyhinde konuşmalarını önlemek, hakkında yapılmış kötü propagandaları unutturmak, üstlerinin sana kızmalarını engellemek, dostluk ve yakınlıklarını sağlamak için yedi renkli ibrişim alınırarak Yasin Sûresi okunmaya başlanır. İlk “mübin”e kadar okunarak niyet edilerek ibrişime bir düğüm atılır. Sonra Yasin’in başına dönülerek ikinci “mübin”e kadar okunarak yine bir düğüm yapılır. Bu şekilde yedi düğüm atılan ibrişim balmumu ile mumlanıp naylona sarılarak cüzdan ya da çantada taşınır. Bu ameliyenin Açık bir Cuma günü sala vaktinde yapılması etkisini kat kat arttıracaktır.


Yıldız Yükseltme, Kısmet açma,  Evlilik, İkili ilişkilerle İlgili Sorunlar,  Hacet Çalışmaları, Doğum Kodunuza ve Burcunuza göre Esma Çalışması, Açık günler ve her  türlü spiritüel danışmanlık ilgili çalışmalarımız için iletişim : lenayla@outlook.com

7 yorum:

  1. Lena hn.merhaba bu uygulamayı bır kac kısı ıcın aynı anda yapabılırmıyız.yoksa tek tek mı yapalım.keyıfle okuyorum yazılarınızı.cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç kişi için yapabilirsiniz, niyetinizde isimlerini sayabilirsiniz dilerseniz, genel olarak da etkili olur Allah kabul ederse. Sevgiler :)

      Sil
  2. Meraba lena hanım şanlı Urfa'dan size katılmak 🙏😔 istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Merhaba lena hanim size katılmak istiyorum okudukları benim maneviyatımi çok daha guclendirdi

    YanıtlaSil
  4. Merhaba lena hanim size katılmak istiyorum okudukları benim maneviyatımi çok daha guclendirdi

    YanıtlaSil
  5. Lena hn.ibrişim ipi şart mi.normal ip olmaz mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylendiği şekilde yapmak en doğrusu olur Canan Hanımcım.

      Sil