11 Eylül 2017 Pazartesi

Hayatınıza Aşkı ve Sevgiyi Çekmek İçin


Yeryüzünde ne kadar kadın ve erkek varsa hepsinin kalbini çekmek için aşağıdaki dua her sabah 3 kere okunur. Allah’ın izniyle hayretler içinde kalacağınız durumlar hasıl olur.

En azından açık günlerde hayırlı bir saatte mutlaka okumanızı tavsiye ederim, bir kaç ay içinde (kişiye göre değişiyor, daha kısa sürede de olabilir) farkı görürsünüz.

 “Bismillahirrahmanirrahim. Bismillahil azizil muteze bi uluvve izzehi azizen ve küllü azizin bi izzetillah ya’tezzune ya azizü teazzeztü bi izzetike fe meni’tezze bi izzetike fehüve azizün la zülle badehü ve menitezze biduni izzetike fe hüve zel’ilün innellahe kaviyyün aziz ve innehü le kitabün azizün ve yansurekallahu narsan aziza lekad caeküm resulün min enfusiküm azizün yuhıbbınehüm ve yuhısebınehü allahümme e’izzeni fiy uyuni halkıke ve ekrimni beynehüm ve lekad kerremna beni ademe ve innehü le kuranün kerim fiy kitabin meknun la yemessehu illal mutahharun tenzilün min rabbil alemin ve elkaytü aleyke muhabbeten minni ve litusne’a ala ayni iz temşi uhtike fetekulu hel uddulüküm ala men yekfuluhü ferecaneke ila ümmüke key tekarre aynuha ve la tahzene fekatelte nefsen fe neccannake minel gammi ve fetannake fetunen asallahu en yecale beyneküm ve beynel lezine adeytüm minhüm meveddetüm vallahu kadir vallahu gafurun rahim allahümme elif beyni ve beynel halaiki küllühüm ecmain kema ellefte beyne ademe ve Havva ve kema ellefte beyne İbrahim aleyhisselam ve sara ve hacer ve kema ellefte beyne musa ve turi sina ve kema ellefte beyne seyyidina muhammedin sallallahu aleyhi ve sellem ve beyne alihi radıallahu anhüm ve ümmetihi rahimehümüllahu ve kema ellefte beyne Yusuf ve züleyha kad şeğefeha hübb ben inna leneraha fiy delalin mubin kalu tallahi tefteu tezkürü yusufe hattakune harazen ev tekune minel halikine ya temhısa ya temhısa ya meştaba ya betraşisa ya şelihusa ya meslehusa ya samedü kafiyen ahiyyen şerahiyyen azuniya asbavutin ali şeddayi ya mücliye azimil umuri la ilahe illa hüvel hayyul kayyum allahümme elkıl ülfete veş şefkate vel muhabbete fiy kulubi beni ademe ve benatı Havva ecmain hasseten (özellikle muhabbeti istenenin adı söylenecek) kalbe ehaztü ve akadtü cevarihanu bihakkı şehidallahu ve kul huvallahu ve hasbiyallahu ela inne hizbullahi hümül galibun ve sallallahu ala seyyidina muhammedil nebiyyil ümmiyi ve ala alihi ve sahbihi ve selemle teslimen kesiren ila yevmiddin velhamdülillahi rabbil alemin”




Çalışmalarımıza katılanların yorumları için tıklayınız.

Yıldız Yükseltme, Kısmet açma,  Evlilik, İkili ilişkilerle İlgili Sorunlar,  Hacet Çalışmaları, Doğum Kodunuza ve Burcunuza göre Esma Çalışması, Açık günler ve her  türlü spritüel danışmanlık ilgili çalışmalarımız için iletişim : lenayla@outlook.com

17 yorum:

  1. Lena hn ben caistigim icin verdiginiz dualari firsat buldukca okuyabiliyorum ogle tatilinde serviste gelip giderken yani her firsat buldugumda o yuzden acik gun kapali gun takip edemiyorum ama inaniyorumki allah kabul eder buyuk bir sabirla devam ediyorum esimle huzuru mutluluga eriscem dualarim kabul olcak sizede tesekkur ettmek istiyorum blogunuzu takip ettigimden beri daha huzurluyum esim evini ev bilsin benide krisi bilsin gozu benden baskasini gormesin istiyorum allaha emanet olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık-kapalı gün takip edenler aslında zaten çalışan ve vakti sınırlı olan insanlar. Hergün okumaları mümkün olmuyor. Ben sonuca daha kolay ulaşmanızın yollarını göstermeye çalışıyorum. Yoksa 24 saat dua etmenin bir sakıncası yok. Yeni bir işe hayırlı bir gün ve saatte başlarsanız sonucu iyi olur, bazı günlerse çiçek ekseniz tutmaz kurur. Bunu ben değil büyük islam Alimleri söylüyor. Dinimiz büyük sırlarla dolu ve bu sırlar herkese açık değil. Harflerin, sayıların, Ay ve gezegenlerin hareketlerinin hepsinin sırları var. Bir dua 7 kez okunmalı deniyorsa bunun bir anlamı var, 8 kez okursanız olmaz. Kasanın şifresi gibi düşününün şifre 7 ken siz 8 girerseniz kasa açılmaz. Şifre Jüpiter saatinde okumaksa Marsta okursanız açılmaz. Bunlar denenmiş tavsiyelerdir. Allah rızası için okuyorsanız o başka. Siz de Allah'a emanet olun, sevgiler...

      Sil
    2. Bende üç kere okudum inşallah allah'im gönlüne göre versin inşallah hepimize hayırlı kısmetler nasip etsin rabbim

      Sil
    3. Allah kabul etsin inşallah :)

      Sil
    4. Lena hanim sevgilim beni terketti perişan haldeyim bana dönmesi için ne yapabilirim. Açık günleri bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz mailden ulasamadim size

      Sil
  2. Lena hn blogunuzu severek takip ediyorum ben calistigim icin firsat buldukca okumalarimi yapiyorum ogle tatillerinde serviste gelip giderken istedigim esimin gozu baskasinda ilmasin beni karisi evini evi bilsim buyuk bir sabirla okuyorum sizitakip etmeye basladigimdan beri daha huzurluyum allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  3. Cevabiniz icin teşekkür ederim acik gunleri takip edicem dualarida sayilarina gore okuyorum yalnizca saatlerinde okuyamiyorum sevgiyle kalin

    YanıtlaSil
  4. Merhaba lena hanım bu açık günlere nasıl ulaşabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ücret karşılığında alabilirsiniz Ahmet Bey.

      Sil
  5. Merhaba Lena Hanım, bu duayı adet dönemlerinde de okuyabilir miyiz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, okuyabilirsiniz, sevgiler :)

      Sil
    2. Bende üç kere okudum Allah kabul etsin

      Sil
  6. Slmlar..sevgiler...ya vedud esmasini jupiter saatinde 1000 kere ya cami esmasiyla beraber okuyorum..ama sanki etkilerini kendimde daha cok hissetmeye basladim..ne onerirsiniz..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Lena Hanim sitenizi hergun ziyaret ediyorum..cok begeniyorum..paylastiginiz dualari okumaya calisiyorum..iyi ku varsiniz..etrafimda kafamdaki sorulari cevaplayack kimse yok..size inaniyorumm ve o yuzden size sormak istiyorum..yasim gec oldu ve hayatimda kimse yok gelgitlerim var hem istiyorum birileri olsun hem de korkuyorum..ne yapmaliyim..bu gelgitlerin korkulari nasil asabilirim..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunlarınızın çözümüyle ilgili çalışmalarımız var. lenayla@outlook.com adresine yazabilirsiniz. sevgiler :)

      Sil
  8. Eski sevgilim ile olaylı bir şekilde ayrıldık bir ay kadar oldu ama ben onu çok seviyorum unutamıyorum o ise bana hala düşman gibi çok tesirli bir duaya ihtiyacım var yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  9. Hübb yazan yeri nasıl okuycaz iki (b) ile yazılmış arapça'da ki çoğu harf böle sessiz

    YanıtlaSil