22 Eylül 2017 Cuma

Evde Bereket İçin


Hicri yılbaşını kutladığımız bu hayırlı günlerde, okullar açılmış, masraflar artmış, zorlu mevsim kış kapıya dayanmışken herkesin en çok ihtiyaç duyduğu bolluk&bereket konusunda bir okuma paylaşmak istedim. Okumayı bugün (akşam ezanına kadar) hayırlı bir gezegen saatinde ya da Pazar günü yine hayırlı bir gezen saatinde yapmanızı tavsiye ederim.
Güzelce abdest aldıktan sonra evimizin bereketi için niyet edip küçük bir (doğal malzemeden yapılmış olsun) kaba koyduğumuz bir miktar kalın tuzun üzerine 40 defa aşağıdaki duayı okuyup üflüyoruz. “Kim bu tuzu evinde bulundurursa, Allah’ın izni ile evde bereket hasıl olacaktır“ denir. Yeni yılın herkese her anlamda bereketli, güzel günler getirmesini diliyorum.
Okunacak dua:
“Lâ ilâhe illellâhül ğaniyyül hâdir razzâk. Lâ ilâhe illellâhül keriymül vâsiul vehhâbü züt tavl. Lâ ilâhe illâ hüvel cevâdül mütefaddıl. Ve sallelâhü alâ seyyidina muhammedin ve âlihi ve sahbihî  ve selleme tesliymâ.”

Yıldız Yükseltme, Kısmet açma,  Evlilik, İkili ilişkilerle İlgili Sorunlar,  Hacet Çalışmaları, Doğum Kodunuza ve Burcunuza göre Esma Çalışması, Açık günler ve her  türlü spritüel danışmanlık ilgili çalışmalarımız için iletişim : lenayla@outlook.com

5 yorum:

  1. Himalaya tuzu olur mu Lena Hanım ?

    YanıtlaSil
  2. Mail'le ulaşamıyorum size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lenayla@outlook.com adresine yazabilirsiniz.

      Sil
  3. Merhaba size mail attim yardiminiz icin , size ulastimi acaba lutfen bana geri donun tesekkur ederim

    YanıtlaSil