17 Nisan 2017 Pazartesi

Hacet Namazı


Kötülükleri def etmek, iş bulmak, başarılı olmak, kazanç ve bolluk bereket için tam bir inançla yatsıdan sonra 4 rekat namaz kılınır. İlk rekatta Fatiha’dan sonra 10 İhlas, ikinci rekatta 20 İhlas, üçüncü rekatta 30 İhlas, dördüncü rekatta 40 İhlas okunur. Bir kez :

“Ellezîne kâle lehumun nâsu innen nâse kad cemeû lekum fahşevhum fe zâdehum îmânâ(îmânen), ve kâlû hasbunâllâhu ve ni’mel vekîl(vekîlu)”

ayeti okunarak “hasbunâllâhu ve ni’mel vekîl(vekîlu).” kısmı 100 kez tekrarlanarak ardından bir kez 

 “Fenkalebû bi ni’metin minallâhi ve fadlin lem yemseshum sûun, vettebeû rıdvânallâh(rıdvânallâhi), vallâhu zû fadlin azîm(azîmin)” (her 100 kerede 1 kez) okunur.


Bu şekilde toplam 1900 kez “hasbunâllâhu ve ni’mel vekîl(vekîlu)” okunarak 19 gece buna devam edilir ve Cenabı Hakk’ın ihsanı beklenir.








Bolluk&Bereket ÇalışmalarımızŞifa Çalışmalarımız, spritüel danışmanlık, doğum kodu Esmalarınız, açık günler, kısmet açma, iş bulma, başarı&terfi, evlilik, alım-satım işleri, ikili ilişkilerle ilgili sorunlarınız için  iletişim : lenayla@outlook.com

6 yorum:

  1. Merhaba Lena Hanım,
    Sayenizde çok uzun zamandır hayalini kurduğum kişiyle biraraya geldik. Size geldiğimde itiraf edeyim ki çok da umutlu değildim ama son kez denemek istemiştim. Biliyorsunuz biz tanışmıyorduk bile sayenizde tanıştık ama o beni istemediğiniz söyledi. Sonra 15 gün sonraysa kendisi bana gelip çıkma teklif etti :) Şu 2 ayda yaşadıklarıma kendim bile hala inanamıyorum ne çok gel-git yaşandı ama sonu iyi oldu çok şükür :) Hayal bile edemeyeceğim günler yaşıyorum. Sevdiğim insan her gün benle olmak istiyor ben de şaşırdım ve çoook ama çok mutluyum :)) Allah sizden razı olsun. İyi ki size yazmışım iyi ki bloğunuza rastlamışım. Çok çok çok teşekkür ederim. Allah tuttuğunuzu altın etsin.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba lena hanım ben çok uzun zamandır issizim bir türlü bir işe giremedim yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün Yusuf Sûresi 54, 55, 56. ayetleri 5 vakit namazdan sonra 7 kez okuyun. Bu şelilde bir çok arkadaşımız iş buldu, size de faydası olur inşallah.

      Sil
  3. Merhaba Lena hanım 3 aylık evliyim eşimin ailesiyle beraber aynı evde yaşıyorum evlendiğim günden beri annesi yüzünden sürekli eşimden şiddet gördüm ve babasının sözlü yaklaşımlı tacizlerine maruz kaldım eşimin babası sürekli evde dışarda içip geliyor nişanlıyken babasının içki içtiğini bana karşı taciz içerikli yaklaşımı olacagını annesinin de sürekli aramızı bozacagını bilseydim aynı evde yaşamazdım çok pişmanım aynı evde oturduguma evlenmeden öncesi sizi bırakıp köye oraya buraya gitcez dedikleri için aynı evde yaşamayı kabul ettim ama evlebdiğim 9 nisandan beri başbaşa kalamadıgımız gibi annesi yatagında yatmak yerine salonda uzanıp uyuyor biz yatınca oda yatıyor eşimi çok seviyorum ailesinin yanından kurtulmak eşimle kiraya cıkmak istiyorom eşimin ailesi onlardan ayrılmasını istemiyor çünkü eşim kıralarını veriyor eve pazar parası fatura para destegide oluyor sürekli sanki afedersiniz beni genel evden qlmıslar gibi anne babası seni aldıgı yere bırakır diyorlar amacları eşimin o evden gitmemesi yada ben tek gidicem eşimden ayrılcam amacları eşimi ikna edemiyorum ayra eve cıkmaya para yok diye ikna olsa ailem para yardımı yapıcaklar eşimi ikna etmek ve bu evden ayrı eşimle basbasa yasayacagım eve cıkabilmek için okuyabilecegim dua var Allah rızası için bana yardımcı olun eşimi çok seviyorum ailesiyle aynı evde huzursuz oldugum için haliyke eşimede yansıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogta verdiğimiz Hacet dualarını okuyabilirsiniz. Ayrıca haftanın hemen her günü dua çalışması yapan bir grubumuz var ona katılmanız da çok faydalı olur. Sevgilerimle...

      Sil
    2. Bu arada şiddetin hiç bir haklı bahanesi olamaz daha evleneli 3 ay olmuş, bu çok korkunç. Ailesinden ayrılsanız bile bu durum belki de artarak devam edecektir. Yol yakınken, çocuk yokken tekrar oturup bir düşünün derim. Allah yardımcınız olsun...

      Sil