9 Ocak 2017 Pazartesi

Her İşin İyiye Gitmesi için : Cevşen-i Kebir'den...

Çok sevdiğim, bana çok iyi gelen bir dua, 3-7-21 kez okunabilir.
Yâ Sâni’a külli masnû’
Yâ Halika külli mahlûk
Yâ Râzika külli merzûk
Yâ Mâlike külli memlûk
Yâ Kâşife külli mekrûb
Yâ Fârice külli mağmum
Yâ Râhime külli merhum
Yâ Nâsira külli mahzûl
Yâ Sâtira külli mâ’yûb
Yâ Melcee külli mazlum
Sübhâneke lâ ilahe illâ ente’l-emâ-ne’l-emâne hallisnâ mine’n-nâr.

Ey her sanatın (İcat edilenin) sanatkârı,
Ey her yaratılanın yaratıcısı,
Ey her rızıklananın rızık vereni,
Ey her sahip olunacak şeyin (gerçek) sahibi,
Ey her sıkıntıda olanın sıkıntısına son veren,
Ey bütün kederlenenlerin kederini gideren,
Ey bütün acınacak kimselerin (haline) merhamet eden,
Ey bütün yalnız-yardımsız kalanlara yardım eden,
Ey her kusur sahibinin kusurunu örten,
Ey bütün kovulmuşların sığınağı olan!
Bütün kusurlardan münezzehsin, Senden başka ilah yok. Eman ver bize. Bizi cehennemden kurtar.
Not : Cevşen-i Kebir’den

Hz. Peygamber (SAV) bir gün zırhını giymiş halde Uhud dağına gidiyordu. Hava çok sıcaktı. Kendileri şöyle buyurdular; Gök yüzüne baktım ve Allaha dua ettim, gök kapıları açıldı, Cebrail (AS) nura bürünmüş halde nazil oldu. Dedi ki sana Cenab-ı Hakdan selam ve hediye getirdim. Üzerinden şu zırhı çıkar, bu duayı oku. Bu duayı okur ve üzerinde taşırsan zırhdan daha büyük tesiri vardır. Hz. Peygamber  sordu; Bu duanın tesiri yalnız bana mıdır yoksa ümmetime de şamil midir? Cebrail (AS), bu dua Allah tarafından sana ve ümmetine bir hediyedir buyurdular.

Bir çok derdin çaresi Cevşende çok gizli sırlar mevcutdur.



iletişim : lenayla@outlook.com

2 yorum:

  1. gerçekten çok güzel dua, bizlere aslında bi mirastır bilene.. Ben bu duayı türkçe anlamı ile yazsam olurmu öyle,..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arapçasını yazıp taşımak gerek. Yazamıyorsanız okuyun en güzeli.

      Sil