13 Aralık 2016 Salı

Çok Etkili Bir Zenginlik Duası



Kim başarılı ve zengin olmak istiyorsa bir gün boyunca başında besmele çekmeden Amenerrasulü duasını çokça okusun. İkinci gün okumasın, sonraki gün yine çokça okusun bu şekilde okumaya devam etsin. 

Çok kısa sürede dünya sizin ayağınıza gelir, şan şeref iş para hepsi gelir… İnansanız da gelir inanmasanız da... Çok kısa sürede mucizeleri yaşamaya başlarsınız, özellikle iş arayanlar bolca okusun..Denenmiş mücerrep bir uygulamadır.Sayı verilmemiş ama 7 gün 41 defa okudum; maddi anlamda çok fazla mucize yaşayıp hayrete düştüm. Aslında en az 100 defa okunabilse çok daha iyi olabilir.

  • Amenerrasulü okunan eve 3 gün şeytan girmez
  • Okuyan ALLAH’ın sevgisini kazanır.
  • ALLAH’ın himayesine girer.
  • Okuyana ferahlık verir. Bütün arzuları ayağına gelir.
  • Yatsıdan sonra okuyan geceyi ibadetle geçirmiş gibi sevaba nail olur.
AMENERRASULÜ’NÜN OKUNUŞU:

Amenerrasulü bima ünzile ileyhi mirrabbihi vel mü’minun, küllün amene billahi vemelaiketihi ve kütübihi ve rusülih, la nüferriku beyne ehadin min rusülih, ve kalu semi’na ve ata’na gufraneke rabbena ve ileykelmesir.

La yükellifullahü nefsenilla vüs’aha, leha ma kesebet ve aleyha mektesebet, rabbena latüahızna innesiyna ev ahta’na, rabbena vela tahmil aleyna ısran kema hameltehü alelleziyne min gablina, rabbena vela tühammilna, mala takatelena bih, va’fü anna, vağfirlena, verhamna, ente mevlana fensurna alel gavmil kafiriyn.

AMENERRASULÜ’NÜN MEALİ:

O peygamber de kendisine Rabbinden indirilene iman etti, Mü’minler de (onlardan) her biri Allah’a, onun meleklerine, kitaplarına, peygamberlerine inandı.”Onun (Allah’ın) peygamberlerinden hiç birini diğerlerinin arkasından ayırmayız (hepsine inanırız), dinledik, (kabul ettik) emrine itaat ettik, Ey Rabbimiz, mağfiretini isteriz. Son varışımız ancak sanadır” dediler.

Allah hiç kimseye gücünün yeteceğinden başkasını yüklemez. Herkesin kazandığı hayır faidesine, yaptığı şer kendi zararınadır. “Ey Rabbimiz, unuttuk, yahut yanıldıysak bizi tutup sorguya çekme. Ey Rabbimiz, bizden evvelki ümmetlere yüklediğin gibi üstümüze ağır bir yük yükleme, Ey Rabbimiz takat getiremeyeceğimizi bize taşıtma. Bizden sadır olan günahları sil, bağışla, bizi esirge. Sen mevlamızsın bizim. Artık kafirler ruhuna karşı bize yardım et.

Alara Ünlü

iletişim : lenayla@outlook.com

5 yorum:

  1. Merhaba Lena . Alara ünlü ile öyle benziyor ki sayfalarınız nerdeyse aynı kişi olduğunuzu düşündüm. Bir diğer düşüncem de şu. buraya yazılan yorumlar başarı hikayeleri ve teşekkürler bence bizzar sizin kalemınızden çıkıyor. Herkes maşallah çok düzgün bir türkçe ile yazılar yazıyor. Bu okumalar 15 günde 20 günde nasıl fayda veriyor hayret bişiy . Size hiç güvenmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes baktığı pencerenin temizliği çerçevesinde görüyor her şeyi... :) Hitap ettiğimiz kitle kültürlü insanlardan oluşuyor. Herkesin türkçesinin düzgün olmasının birini bu kadar rahatsız etmesi gerçekten ilginç... Bana güvenip güvenmemek sizin tercihinizdir zaten güvenen insanlarla çalışıyoruz yani kimseyi bir şeye zorlamıyoruz :)) Ancak bu kadar güvensizlik de iyi değil, kalbinizi temizlemenizi öneririm. Sevgiler...

      Sil
  2. Merhaba devamlı bir gün arayla okuyoruz doğru mu anladım?
    Bir de gün boyunca derken 5'er, 10'ar,vs aralıklarla istediğim saatte, istediğim sayıda okuyabiliriz değil mi?
    Yani bir oturuşta 41 defa değil de,gün boyunca zamana yayarak demek istedim
    Şimdiden teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Evet bir gün arayla. Bir oturuşta okumanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ben iki haftadır bu uygulamayı yapıyorum çok faydasını gördüm,çok güzel haberler almaya başladım emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil