12 Aralık 2016 Pazartesi

Boşanma ve İyileşme


Boşanmak da evlenmek kadar doğal olsa da bazen insanların psikolojisini olumsuz yönde etkileyebiliyor. Özellikle de taraflardan birinin dayatması ya da evliliğin kutsallığına gölge düşürecek davranış ve tutumlar sergilemesi durumunda… Kişi çevresindekilerin de yanlış söylemleri sonunda bunalıma girip hayatı kendisine zehir edebiliyor.

Oys a her son gibi “boşanma” da bir başlangıç. Yeter ki yasınızı yaşayıp bir an önce bitirmesini bilin. Kimse boşanacağını düşünerek evlenmez ama her ilişkinin de bir ömrü olduğunu kabul etmek gerekir. İlişkileri canlı organizmalar gibi düşünmek gerek; onlar da doğar, büyür ve ölür. Öncelikle bunu yaşamanızın hayrınıza olduğunu anlamalı ve kabul etmelisiniz. Önünüzde daha yaşayacağınız çok şey var.

Yeni bir hayata başlamak için önce acınızı tamamladığınıza emin olun. Hissettiğiniz tüm olumsuz şeyleri bir kağıda yazarak listeleyin. Listeyi son bir kez okuduktan sonra yakıp küllerini ister rüzgara savurun ister klozete atıp sifonu çekin. Yazdıklarınız “gerçek siz” değildiniz ve kurtuldunuz işte!

İkinci adım olarak bundan böyle nasıl hissedebileceğinizi, nasıl bir insan olacağınızı (olmak isteğinizi) yine bir liste halinde yazın. Yazdıklarınızın şu an gerçek olmaması önemli değil :

Çekici
Güzel
Mutlu
Özgür
Cesur
Eğlenceli vs gibi…

Daha sonra başına “Ben” ekleyin,

Ben Çekiciyim
Ben Güzelim
Ben Mutluyum
Ben Özgürüm
Ben Cesurum
Ben Eğlenceliyim.

Son olarak bu listeyi çoğaltıp evin her yerine asın; makyaj aynanıza, banyoya, buzdolabına… nereye istiyorsanız… Listeyi her gördüğünüzde, nerede karşınıza çıkmışsa mutlaka okuyun, inanın ve yaşayın !

Her okuyuşunuzdan sonra “Muhteşem güzellikte bir gelecek beni bekliyor ve ben ona adım adım yaklaşıyorum” benzeri bir olumla cümlesini mümkünse sesli bir şekilde tekrar edin.
Ve her şey güzel OLACAK…














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder