13 Kasım 2016 Pazar

Mutlu Pazarlar :)


Dikkatinizi neye yoğunlaştırırsanız o daha da artar ve yaşamınızda kalıcı hale gelir. Olumsuzdan uzaklaşın ve dikkatinizi gerçekten olmak, yapmak, sahip olmak istediğiniz şeyler üzerinde yoğunlaştırın…

  • Şişman olmak istemiyorum.
  • Parasız kalmak istemiyorum.
  • Yaşlanmak istemiyorum.
  • Burada yaşamak istemiyorum.
  • Bu ilişkiyi sürdürmek istemiyorum.
  • Annem\Babam gibi olmak istemiyorum.
  • Bu işimde takılıp kalmak istemiyorum.
  • Saçlarım\burnumun\bedenimin böyle olmasını istemiyorum.
  • Yalnız olmak istemiyorum.
  • Mutsuz olmak istemiyorum.
  • Hasta olmak istemiyorum.

DİKKATİNİZİ NEYE YÖNELTİYORSANIZ, O DAHA DA FAZLALAŞIR

Yukarıdaki örnekler zihnimizde olumsuzluklarla savaşmaya nasıl kültürel olarak şartlandığımızı gösteriyor. Bu şekilde düşünürsek olumlunun kendiliğinden bize geleceğini sanıyoruz. Ama öyle değil.
İstemediğimiz şeyler için ne kadar sık hayıflanıyorsunuz? Böyle yapmak size gerçekten istediğiniz şeyleri hiç getirdi mi? Yaşamınızda değişiklik yapmayı gerçekten istiyorsanız, olumsuzluklarla savaşmak zamanınızı boşa harcamaktan başka bir şey değil. 

İstemediğiniz şeyler üzerinde daha çok düşündükçe, daha çok istemediğiniz şeyleri yaratacaksınız. Kendiniz veya yaşamınız hakkında hep beğenmediğiniz şeyler, büyük olasılıkla hala hayatınızda.

Dikkatinizi neye yoğunlaştırıyorsanız o daha da artar ve yaşamınızda kalıcı hale gelir. Olumsuzdan uzaklaşın ve dikkatinizi gerçekten olmak, yapmak, sahip olmak istediğiniz şeyler üzerinde yoğunlaştırın. Yukarıdaki olumsuz ifadeleri hadi gelin olumlu ifadelere çevirelim.
  • İnceyim
  • Maddi rahatlık  içindeyim
  • Hep genç kalıyorum
  • Şimdi daha iyi bir yere taşınıyorum
  • Harika yeni bir ilişki içindeyim
  • Kendim gibi olmaktan memnunum
  • Saçımı/burnumu/bedenimi seviyorum
  • Sevgi ve şefkatle doluyum
  • Neşeli, mutlu ve özgürüm
  • Çok sağlıklıyım

OLUMLU İFADELER

Olumlu ifadeleri düşünmeyi öğrenin. Bunlar her konudaki ifade biçimlerinizdir. Genellikle olumsuz ifadelerle düşünürüz. Bunlar istemediğinizi söylediğiniz şeyleri sadece daha da fazla yaratır. “İşimden nefret ediyorum” demek hiçbir çözüm getirmez. “Şimdi harika yeni bir işi kabul ediyorum” demekse, bunu yaratmak için bilincinizde kanallar açacaktır.
Sürekli hayatınızda neler olmasını istiyorsanız, o cümlelerle kendinizi ifade edin. Yanlız, burada bir nokta çok önemli: Olumlu ifadelerinizde daima ŞİMDİKİ ZAMAN kipi kullanın. Yapıyorum, oluyorum gibi.
Bilinçaltınız öylesine itaatkar bir hizmetkar ki, eğer “olmak istiyorum” veya “olacağım” gibi gelecek zaman kipi kullanırsanız, gerçekleşmesini istediğiniz şeyler de daima gelecek zamana ait olacaklardır, yani elinizin altında olmayan gelecekte!

Louise Hay
Yolunuz aydın olsun,
Lena

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder