9 Kasım 2016 Çarşamba

Kısmetiniz açık olsun...

kısmet açma

Kısmetiniz açık olsun…
Herkese huzur ve sevgi dolu bir gün diliyorum. Bir gecenin daha sabahına ulaşmanın sevinciyle gününüz ve yolunuz aydın olsun.

Herkesin onlarca derdi olduğunu biliyorum.  Benden yardım isteyen danışanlarımın en büyük dertleri ne yazık ki maddi sorunlar ve yedisinden yetmişine hiç değişmeyen dertse yine ve yine; AŞK! Bu öyle bir dert ki çoğu zaman tüm sorunların önüne geçtiğini görüyorum. Sevmek, sevilmek elbette insanı hayata bağlayan ve aynı zamanda hayattan koparabilen konular.

Yaz mevsimini çoktan geride bıraktığımız şu günlerde sanırım herkes hayatın acımasız yönleriyle tekrar yüzleşmeye başlıyor. Ne de olsa tatiller, mutluluk hormonumuza tavan yaptıran güneşli günler bitti. Depresyon mevsimi kış kara ve soğuk yüzüyle kapımızda. Daha çok evlerimize kapanmak zorunda kaldığımız bugünlerde  daha yalnız ve mutsuz hissetmemiz doğal. Göçmen kuşlar gibi uçup sıcak iklimlere gidemediğimizden yanımızda bizi sözleriyle, gözleriyle, kalbiyle ısıtan birini arıyoruz sanırım. Duyduğum kadarıyla, yazın coşkusuyla terk edip giden sevgililerden mesajlar da gelmeye başlamış.. Bazıları geri dönmeyi uygun bulur bazılarıysa geriye bakmanın yanlış olduğunu düşünür. Hayırlı olsun diyelim.

Genelde terk eden sevgilinin geri dönüşü mutlu eder insanları. Gururunu okşar. Terk edenler erişilmezliği temsil ettiğinden kıymetli olurlar. Bir de yeni bir ilişkiye başlamak, yeniden birine kendini anlatmak zor gelir bazen. Bunca iş güç arasında yeni biriyle, hem de uygun biriyle karşılaşmak kolay değil diye düşünülür bir de. Oysa Allah’tan isterseniz hiç de o kadar zor olmadığını görürsünüz. Nasıl dua edeceğiniz de önemlidir. Dualarınızda mutlaka “benim gibi dürüst bir insan” demelisiniz. Birlikte bir gelecek kurmayı planladığınız birindeki en önemli ve olmazsa olmaz meziyet “dürüstlük”tür. Bunu hiç ama hiç unutmayın. Dualardan  önce tövbe etmek de  çok faydalıdır. Ben dualarıma 21 estağfirullah çektikten sonra başlarım.

Duanın Allah katında kabul olması tamamen O’nun takdirine kalmıştır. Bazı durumlarda kulunun menfaatine olmayacağından duası kabul olunmaz.

Kısmet Açma Duaları

Duadan önce niyet etmek önemlidir.
"Ya Rabbim, herhangi bir sebeple kısmetimde kapalılık, bağlılık varsa, ben her türlü bağlılıktan kurtulmaya niyet ediyorum. Şansımın, kaderimin önünde duran engeller tamamen kalksın. Bahtım ve her türlü kısmetim benim için en hayırlı olacak şekilde açılsın. Allah'ım senin kapına kadar geldim, senden istiyorum. Kaderimin, kısmetimin kapılarını ancak sen açabilirsin. Yüce Kur'an'ın hürmetine, Senin kelamın olan surelerin ve Ayeti kerimelerin hürmetine kısmetimin açılmasına izin ver. Ya Rabbim. Amin."

Şeklinde niyet ettikten sonra şu dua okunur : 

"Bismillahirrahmanirrahim"
"Lillezine ahsenul husna ve ziyadeh ve la yerheku vucuhehum katerun ve la zilleh ulaike ashabul cenneh hum fiha halidun."

Anlamı; Onlar için Ahsenül hüsna (Allah'ın Zat'ına ulaşmak) ve ziyadesi (daha fazlası, Allah'ın cemalini görmek) vardır. Onların yüzlerini bir keder kaplamaz ve bir zillet (küçük düşme, hakirlik) yoktur. İşte onlar, cennet halkıdır. Onlar, orada devamlı kalanlardır.

Aynı zamanda hac suresinin 27. Ayeti olan bu mübarek duayı her zaman, okumaya devam edilirse rızkı, bereketi, ve kısmet kapıları açılır. Genelde evlilik yönünde yapılan bu terkip o kişinin niyetlendiği dünyevi işleri kolaylaşır. Manevi engellerle karşılaşmaz.

"Bismillahirrahmanirrahim"
"Ve ezin fin naşi bil hacci ye'tuke ricalen ve ala külli damirin ye'tine min külli fecin amik."
Bunun dışında "El-Mütekebbir” ism-i şerifini bir kağıt üzerine yazıp, boynunda taşıyan kişi insanlar arasında çok sevilir ve kısmeti kapalı ise kısmeti açılır.

Son olarak, aşağıdaki duayı okumanın da çok etkili olduğunu söyleyebilirim:
"Bismillahirrahmanirrahim"
"Rabbi, inni lime enzelte ileyyi min hayrin fakiru"
Anlamı; Rabbim bana indireceğin her hayra muhtacım.

Bazı durumlardaysa kişiye özel yapılan çalışmalar, kısmet iksirleri ve kısmet tılsımları çok faydalıdır. 


Kısmetiniz açık, yolunuz aydınlık olsun…

5 yorum:

  1. Servet önerdi sizi. Mail gönderdim ne olur bakın çok acillll!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldım mailinizi dışardayım şuanda akşam döneceği size, sevgiler...

      Sil
  2. Selamün aleyküm ben size özel konuşmak istiyorum nasıl ulaşabilir m

    YanıtlaSil
  3. Abla lütfen bana ulaş sizinle özel konuşmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lenayla@outlook.com adresine yazabilirsiniz

      Sil