22 Kasım 2016 Salı

Kendine İzin Ver !



Bugün kendime mutlu olmak için izin veriyorum.

Bugün kendime eğlenmek için izin veriyorum.

Bugün kendime arkadaşlarımla bir araya gelebilmek için izin veriyorum.

Bugün kendime geçmişe katılmadan anda kalabilmek için izin veriyorum.

Bugün kendime kahkaha atabilmek için izin veriyorum.

Bugün kendime beni geliştiren 
ve öğreten tecrübeler yaşamak için izin veriyorum.

Bugün kendime vücudumun ihtiyacı olan enerjiyi alabilmek
ve lezzetli yiyecekler yiyebilmek için izin veriyorum.

Bugün kendime içimden geçenleri yazıya dökebilmek
ve bu kelimelere ihtiyacı olanlara ulaşabilmek için izin veriyorum.

Bugün kendime sahip olabildiklerimin farkına varabilmek
ve şükredebilmek için izin veriyorum.

Bugün kendime bağımlılıklarımdan kurtulabilmek
ve özgürleşebilmek için izin veriyorum.

Bugün kendime hayatımın her alanında yeni başlangıçlar
yapabilmek için izin veriyorum.

Unutmayın; gençlik sadace her gün yeniden her şeye sıfırdan
başlayabilme cesaretini hiç kaybetmemek demektir.

-Alıntı-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder