27 Kasım 2016 Pazar

Her Daim Şükür !


Sevdiğim bir işim olduğu için şükrediyorum
Bugün tatil, dinlenebildiğim için şükrediyorum
Bir tatil günü ailemle birlikte olduğum için şükrediyorum
Hepimiz sağlıklı mutlu neşeliyiz
Sağlıklı olduğumuz için şükrediyorum
Neşeliyiz, birlikte gülebildiğimiz için şükrediyorum
Verdiğin bolluk, bereket ve nimetler için şükrediyorum
Beni seven insanlarla
Aynı çatı altında olduğum için şükrediyorum
Başımızın üzerinde bir çatı olduğu için şükrediyorum
Güzel bir tatil günü ailemle olduğum için şükrediyorum

Yüreğimden gelen melodileri duyabildiğim için şükrediyorum 
Belki de binlerce kilometre uzakta bu satırlarımı okuyan
hiç tanımadığım, güzel insanlara
“Mutlu Pazarlar” diyebildiğim için şükrediyorum

Mutlu Pazarlar!

Lena

Not: Şükrettiğim bir başka şey de bu akşam gerçekleştirmeyi planladığımız Şifa Niyet Çalışması. O kadar seviyorum ki hep birlikte yaptığımız bu çalışmaları, içim huzurla doluyor her seferinde... Şimdilik 21 kişiyiz, büyük bir enerji çemberi olacak, siz de davetlisiniz!




2 yorum:

  1. Size de iyi pazarlar Lena hanım :) her sabah bakıyorum bloğunuza paylaştıklarınız o kadar iyi geliyorki bana iyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, iyi ki siz varsınız yoksa paylaşmanın anlamı olur muydu ? :) Sevgiler...

    YanıtlaSil